Idź do:
Kampania Polskiego Stowarzyszenia Gipsu

Nowy projekt marketingowy pod egidą Polskiego Stowarzyszenia Gipsu

Po wielu miesiącach rozmów i przymiarek, wystartował wspólny projekt zrealizowany przez wszystkich producentów zrzeszonych w ramach Polskiego Stowarzyszenia Gipsu. Jest to pierwsze takie przedsięwzięcie w naszej branży. 

Zmotywowani wspólną ideą promocji systemu suchej zabudowy, a także pokrzepieni wynikami badań konsumenckich przeprowadzonych na reprezentatywnej grupie Polaków planujących remont lub budowę własnego domu – postanowiliśmy wydać walkę stereotypom.

Tej wiosny Siniat i firmy zrzeszone w ramach PSG obalać będą nieprawdziwe mity. Celem kampanii jest zmiana dotychczasowego postrzegania systemu suchej zabudowy w porównaniu z tzw. budownictwem tradycyjnym, a także jego popularyzacja wśród potencjalnych inwestorów indywidualnych poprzez przedstawienie zalet tego rozwiązania i uświadomienie możliwości szerokiego zastosowania suchej zabudowy – w wykańczaniu wnętrz mieszkań czy domów. 

Każdemu z nas zabudowa z wykorzystaniem płyt gipsowo-kartonowych kojarzy się z aranżacją wnętrza – podwieszanym sufitem, zabudową telewizora czy dodatkową ścianką wewnętrzną. Niewiele osób niezwiązanych z wykonawstwem czy samą produkcją płyt wie, że w takich przypadkach ma do czynienia z systemem, którego jest ona jednym z elementów. Dlatego też w naszej kampanii po pierwsze - zwracamy uwagę na walory systemu suchej zabudowy inne niż te wizualne oraz dwa – uczymy adresata komunikatu co właściwie oznacza słowo „system”.

Przekaz kampanii skupia się na trzech ważnych i bardzo pozytywnych aspektach. Są to:
  • wytrzymałość rozumiana jako możliwość montażu ciężkich przedmiotów (np. wiszących szafek w kuchni),
  • komfort – ochrona przed hałasem,
  • bezpieczeństwo – zabezpieczenie przed ogniem.
Odbiorcą tego marketingowego projektu jest przede wszystkim indywidualny inwestor, jednakże treści prezentowane w ramach kampanii mogą stanowić mini kompendium wiedzy również dla wykonawców. 
A to dzięki temu, że zawartość komunikatów z jednej strony jest bardzo jasna i czytelna dla laika, z drugiej – wystarczająco merytoryczna, by mógł z niej skorzystać profesjonalista.

„Tubą komunikacyjną” tego projektu jest Internet. Na potrzeby kampanii przygotowana została oddzielna strona www – www.suchazabudowa.pl, powstały 3 filmy video, które w sposób humorystyczny obalają mity związane z izolacyjnością akustyczną, wytrzymałością oraz odpornością ogniową ścian zbudowanych 
w technologii suchej zabudowy. Materiałem uzupełniającym są reklamy, które będą wyświetlane zarówno 
na głównych portalach informacyjnych, takich jak Onet.pl czy Gazeta.pl, a także w wielu innych miejscach 
w Internecie, gdzie zainteresowani poszukują informacji o budowaniu i remontach.

Strona dedykowana kampanii to jedno, natomiast dla wszystkich zainteresowanych szczegółami przygotowaliśmy oddzielny mini serwis dostępny na www.siniat.pl/sucha-zabudowa/

Oczywiście mamy świadomość tego, że za pomocą jednej kampanii nie odwrócimy obrazu budowanego przez pokolenia. Wystarczy zapytać naszych rodziców czy dziadków. Jednakże kropla drąży skałę…

A zatem - pierwsze koty za płoty!
Obejrzyj filmy: 

Czytaj wszystkie

Dystrybutorzy Siniat blisko Ciebie